Stor uppdatering!

Hej hörrni, jag har saknat er ska ni veta! Tiden eller energin till att skriva här har inte funnits alls under de här första två månaderna av 2016. 

Men jag har saknat att skriva till er, har saknat att ha er som mentalt bollplank och att skriva ner mina mål här för att enklare kunna hålla dem.


Jag är tillbaka igen, och förhoppningsvis så kan ni lita på att jag inte försvinner igen. Jag kommer i så fall meddela er på ett bättre sätt än sist.

Det har hänt sjukt mycket under 2016, och i stort sätt allt har varit positivt!

Det absolut största och en stor del av att jag inte haft tid till bloggen är att jag nu bor i en fin hyresrätt på 2 rum. Jag är galet glad över det här beslutet och jag mår galet mycket bättre nu än vad jag gjorde för 6 veckor sedan. Att flytta hemifrån var det absolut bästa beslutet jag tagit på väldigt länge. 



Sen jag flyttade har jag även börjat rida mammas kompis hästar och vi har fått tillåtelse att börja skritta igång "min" skadade pojk och vi är på torsdag inne på vecka fyra. 


Ja, som ni ser har väldigt mycket hänt under årets första månader. Men någonting som jag tyvärr har valt att prioritera bort är träningen. Men det ska det bli ändring på snarast!

Att få till 3 pass på gymmet i veckan ska gå, utan problem bara jag planerar min tid väl. Så fort det börjar bli varmare och ljusare på morgonen så ska jag även börja lägga in 30 min morgonpromenad innan jobbet! 


Jag har sjukt mycket mer att skriva om, men jag tror att det får räcka såhär för nu. Så återkommer jag snart igen med målen för mars! :)
Allmänt, Instabilder | |
#1 - - Kille 21 år:

Hej! Är en kille på 21 år! Har också haft problem med övervikt i mitt liv men har ny gått ner 20 kg. Nu är det dags för mig att bygga muskler! Jag tyckte din insta var super bra och intressant!:) hade varit kul att få prata mer med dig och kanske motivera varandra:) har du kik eller snap?:)

#2 - - Anonym:

Vill du ha kik?

#3 - - Anonym:

Har du försvunnit? :(

Upp