Känslostorm

Attackerad av en känslostorm. Allt som hänt den senaste tiden kom ifatt mig på en gång. Det har hänt både positiva och negativa saker under en kortare period. Allt har gått fort, nästan för fort, och jag börjar sakta men säkert förstå vad det är som händer. Jag måste börja reda ut saker och ting, ta tag i saker som kanske är lite för jobbigt mentalt. Men för att inte crasha helt så måste jag ta ytterligare ett steg utanför boxen och våga ta tag i det som är jobbigt. Jag har en hel del mål att uppnå under 2016 så det är bara att börja i en ände och inte ge upp innan det är klart. Jag vet att jag kommer att fixa det, för allt kommer bli okej tillslut. Och är det inte okej, så finns det fortfarande tid att fixa till den sista lilla detaljen. Ett ganska långt och deppigt inlägg, men ibland så bara måste man få skriva av sig ❤️
Allmänt | |
Upp