Följ med mig på 2017's äventyr!

Hej på er!
 
Gud vad länge sedan det var jag skrev någonting här på bloggen. Jag saknar det faktiskt väldigt mycket, att få skriva ner det jag tänker/gör/känner ger mig så väldigt mycket i mitt tänk framåt. Så jag har bestämt mig för att börja blogga igen.
 
 
Först och främst så tänkte jag presentera mig för er nya läsare.
 
 
Erica Seidlitz, 21 år gammal och bosatt i en tvåa i Mantorp med min underbara sambo Anton och vår katt Tiger. Jag arbetar som fastighetsskötare på Riksbyggen i Motala, jag hänger 1-3 dagar i veckan i stallet och tränar Pole Dance 1 gång i veckan. 
 
 
Jag bloggar främst om min resa från stor (107,6kg) till liten (ca 75kg) och vägen fram dit. Våren 2015 var jag med på 180-grader som BL vinnaren Simon Kachoa höll i och gick då ner 11,2kg på de 5 veckor vi var på slottet och i skriavnde stund väger jag ca 91,3kg och -16,3kg totalt. 
 
 
Min plan för 2017 är att börja styrketräna mer och även komma igång med konditionsträning och min tanke är att vara nere på 80kg när 2017 blir 2018. 
 
Vill ni följa med på min resa?
Allmänt | |
Upp