Poledance ♡

Efter en turbulent vår och sommar så är jag nu äntligen tillbaka på banan igen och ska köra igång med kost och träning. 
 
Det har varit väldigt mycket med jobbet och ihopflytt med min underbara sambo och det krockade helt enkelt med hela livet. Har gått in i väggen och fått känna den upplevelsen och det är ingenting jag vill behöva uppleva igen... 
 
Så, nu drar jag igång igen med bra kosthållning och regelbunden träning igen. Måndagar 19.45-21.15 så tränar jag poledance vid Flow Linköping och det är en sån grym träning. Du får med hela kroppen och du märker inte att du tränar förens du är helt slut i kroppen och armarna vägrar fungera som de ska. Träningsvärk som sitter i flera dagar och en kroppskontroll som heter duga.
 
 
Är så galet glad över att jag vågade testa på denna underbara sport. Att börja träna pole förendrade mitt liv och tanke sätt totalt. Att en sport kan få en att tänka om och inse att din kropp är helt fantastisk för vad dem klarar av och att din kropp är fantastisk precis så som den är.
 
Inspiration, Poledance | |
Upp