24 days challenge #6

Idag är det dag 6 på min 24 days challenge och det har gått väldigt bra måste jag säga!

Har gjort någonting aktivt varje dag den här senaste veckan. I torsdags så var det ju so vanligt mitt Hiit-box pass och innan dess så gjorde jag stallet. Jobbade i fredags och åkte direkt till gymmet och gick igenom kroppen ordentligt i ett stretchpass och i lördags så gick jag en liten promenad i skogen med hästis i dagsljus. Supermysigt och det passade bra med en "aktiv vilodag" igår.
 
Idag så har jag bokat in mig på det vanliga bodypump passet, men vi får se vilka skor jag kan få på mig, för hästen tyckte att min fot var en bättre plats en vattenpölen i spolspiltan... 
 
 
Med sötsakerna och allt det onyttiga har det också gått jättebra, ingenting onyttigt har slinkt ner (visst, åt två valnötsbröd till frukost i fredags, men det räknar jag inte riktigt som vitt bröd och onyttigt, right?).
 
Nu när träningen har hittat tillbaka till sina rutiner så vill jag inte ens ha någonting onyttigt, och min ekonomi tillåter inte det heller, så det känns faktiskt toppenbra. Kan dock erkänna för er att jag faktiskt både ställt mig på vågen och mätt höften och de visar minus, mer än så får ni inte veta, men det kändes bra för mig att få reda på det så äh, vad gör det om hundra år? :P
 
 
Testade även min klänning jag hade på förra årets ridsportsgala för ett par dagar sedan, tänkte dela med mig utav den bilden för er här och nu.
 
Här är även dagens brunch, andra advent till ära:
 
 
Ni får ha det så himna bra hörrni, så hörs vi snart igen :* 
Bilder då & nu, Inspiration, Utmaning | |
Upp