Jodå, jag lever

Har bara totalt tappat motivationen... Återkommer inom kort! :)
Allmänt | |
#1 - - Mimmi:

Hur går det? :)

Svar: Det går tyvärr inget vidare just nu, vilket är jättetråkigt. Jag måste verkligen ta tag i det igen! :)Hur går det själv? :)
Erica Seidlitz

#2 - - Mimmi:

Vad tråkigt, känner precis likadant tyvärr :/ Hoppas verkligen du börjar blogga igen dock :)
Jag håller faktiskt på och laddar upp en video nu på min och min syrras kanal, vet inte om du tittar på den, den heter threeshopaholics. Ska göra typ en liten hälso ''utmaning''. Inte att man typ vinner nåt, men bara för en själv. Den är nog uppe om nån timme, om du vill kolla och skulle bli jätteglad om du ville kommentera och gå med :) Gör det för att vi ska kunna stötta varann på youtube, och ta tag i det så kanske passar :)

Upp